niedziela, 13 lutego 2022

Recenzja: kosmetyki serii Mineral 89 Vichy

Nie będę nawet przyznawać się jak dawno temu otrzymałam do testowania kosmetyki z serii Mineral 89 Vichy w ramach Klubu Recenzentki Wizaż. Zwyczajnie zapomniałam dodać ich recenzję na bloga! Ponieważ jednak kosmetyki są świetne i warte Waszej uwagi pozwolę sobie nadrobić tą zaległość. Zapraszam po moje wrażenia z używania żelu pod oczy, maski w płachcie i oczywiście boostera-serum Mineral 89. 

Głównym składnikiem aktywnym wszystkich kosmetyków marki Vichy jest woda termalna, której źródło znajduje się w wulkanicznym regionie Francji, w Owernii. Woda ta zawiera wiele minerałów niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania skóry. Jest odpowiednia dla każdego typu skóry, także tej wrażliwej. Wzmacnia ją i regeneruje. Produkty linii Mineral 89 obok wody wulkanicznej mają w swoim składzie kwas hialuronowy, który nawilża i wygładza skórę. W serii znajdują się obecnie cztery kosmetyki: maska wzmacniająco-regenerująca w płachcie, krem i serum pod oczy, booster wzmacniająco-nawilżający oraz serium prebiotyczne (którego nie miałam okazji testować). 

Maska wzmacniająco-regenerująca w płachcie Mineral 89, Vichy

Zgodnie z informacją producenta maska ma wzmacniać barierę ochronną skóry i chronić ją przed szkodliwym działaniem czynników środowiska. Esencja w której składzie znajduje się woda wulkaniczna Vichy i kwas hialuronowy naturalnego pochodzenia nawilża i ujędrnia skórę oraz wygładza drobne zmarszczki. Co ja o niej sądzę? 

Ta maska to był prawdziwy SZTOS i jedynie jej wysoka cena odstrasza mnie od kupowania jej codziennie  W opakowaniu znajdowała się płachta i saszetka z esencją. Przed aplikacją należało przecisnąć esencję do komory z płachtą i ją nasączyć. Spodziewałam się, że będzie to skomplikowane, ale okazało się, że nie. Maska miała bardzo dobrze nasączoną esencją płachtę, która była z cienkiego materiału, łatwo dopasowującego się do kształtu twarzy. Alginianowa płachta była miękka, dobrze przylegała do skóry i przez cały czas aplikacji była mokra. Od razu po nałożeniu czułam na skórze przyjemne nawilżenia i schłodzenie skóry. Znacznie przedłużyłam długość aplikacji ponad zalecane 10 min, bo tak komfortowe było to uczucie. Po zdjęciu maski i wyschnięciu resztek esencji skóra była mocno nawilżona, wyraźnie gładsza w dotyku i miała ładniejszy koloryt. Poziom nawilżenia był znacznie większy niż w przypadku masek tego typu wielu innych marek. Rzadko mi się to zdarza, ale zostawiłam skórę po aplikacji maski bez kremu i to aż do kolejnego poranka (maskę stosowałam pod wieczór)! Skóra przez cały czas była odżywiona, nawodniona i nie czułam jej przesuszenia, nawet w partiach, które zazwyczaj mam suche. NO PO PROSTU CUDO! Wady: problem z dostępnością i wysoka cena 

Skład: Aqua / Water / Eau, Glycerin, Propanediol, Peg/ppg/polybutylene Glycol 8/5/3 Glycerin, Methyl Gluceth 20, Carbomer, Sodium Hyaluronate, Citric Acid, Hydroxyacetophenone, Biosaccharide Gum 1, Maltodextrin

Mineral 89 booster wzmacniający skórę wokół oczu (krem i serum pod oczy), Vichy

Bardzo lekki krem pod oczy o żelowej konsystencji. Ma opakowanie z pompką, która ułatwia dozowanie i zabezpiecza produkt przed dostawaniem się do środka bakterii. Formuła to połączenie wody wulkanicznej Vichy, kwasu hialuronowego oraz kofeiny, która ma właściwości obkurczające naczynia krwionośne. Takie połączenie składników ma zapewnić naszej skórze nawilżenie i wzmocnienie delikatnej skóry wokół oczu oraz wygładzenie drobnych zmarszczek i cieni pod oczami. Jak było u mnie? 

Przede wszystkim booster do skóry wokół oczu Mineral 89 to jeden z naprawdę niewielu kosmetyków pod oczy, który mnie nigdy nie podrażnił, nie spowodował szczypania, ani nawet malutkiego zaczerwienienia. Konsystencja lekkiego lotionu bardzo mi odpowiada, ponieważ bardzo szybko się wchłania - co ma duże znaczenie, zwłaszcza rano gdy każda minuta jest cenna. Do tej pory miałam problem z używaniem kosmetyków na okolice oczu, głównie z powodu licznych podrażnień oraz czasu wchłaniania. Mineral 89 pod tym względem odpowiada mi w 100%! Nie posiada zapachu, a skóra jest po nim dobrze nawilżona i lekko rozjaśniona. Mimo, że nie sypiam ostatnio zbyt dobrze, to moja skóra pod oczami jest w znacznie lepszej kondycji, a drobne zmarszczki wydają się mniejsze. 

Skład: Aqua/Water, Propanediol, Butyrospermum Parkii Butter/Shea Butter, Glycerin, Carbomer, Caffeine, Sodium Hyaluronate, Adenosine, Phenoxyethanol, Chlorella Vulgaris Extract, Citric Acid, Caprylyl Glycol, Biosaccharide Gum-1

Booster wzmacniająco-nawilżający Mineral 89, Vichy

Ponad dwa lata temu miałam przyjemność po raz pierwszy używać booster Mineral 89 Vichy i... moje zdanie odnośnie tego kosmetyku wcale się nie zmieniło! Obszerną recenzję znajdziecie na moim blogu LINK. Ja dodam jedynie, że przetestowałam booster zarówno w temperaturach upalnych, jak i zimowych. Kosmetyk jest ultradelikatny i stosowany nawet na podrażnioną skórę koi ją i uspokaja. Często używam go jako pierwszy etap, pod krem lub olejek. Samodzielnie lepiej sprawdza mi się w cieplejszych miesiącach. 

Skład: Skład: Aqua / Water, PEG/PPG/Polybutylene Glycol-8/5/3 Glycerin, Glycerin, Butylene Glycol, Methyl Gluceth-20, Carbomer, Sodium Hyaluronate, Phenoxyethanol, Caprylyl Glycol, Citric Acid, Biosaccharide Gum-1


Produkty Mineral 89 Vichy bardzo dobrze wpłynęły na wzmocnienie mojej skóry. Polubiłam ich lekkie formuły, uczucie orzeźwienia i długotrwałego nawilżenia skóry. Są bardzo delikatne i bezwonne, dlatego nawet osoby z wrażliwą cerą powinny być zadowolone z ich działania. Kusi mnie bardzo prebiotyczne serum z tej linii. Może kiedyś?... ;-) Znacie kosmetyki Mineral 89 marki Vichy?  





6 komentarzy:

  1. Nie znam, nie miałam, ale może coś sobie kupię. Kiedyś była woda termalna w sprayu z Vichy i bardzo ją lubiłam

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam, ale booster mnie ciekawi, bo wszyscy go chwalą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie kojarzę, ale wydają się bardzo fajne, szkoda tylko, że cena trochę wysoka :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Booster miałam i faktycznie jest super. Maskę będę musiała koniecznie poznać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj, dawno nie testowałam produktów pielęgnacyjnych marki Vichy.
    Bardzo interesujący wpis.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Witaj, chcesz skomentować? To super! Uwielbiam czytać Wasze komentarze ;-)

Copyright © Nostami blog , Blogger