wtorek, 11 kwietnia 2017

Wyzwanie MIXA HYALUROGEL

Podjęłam wyzwanie MIXA i wypróbowałam 5-dniową kurację nawadniającą z kremem intensywnie nawilżającym Mixa HYALUROGEL. Każdego dnia używałam próbki przeznaczonej na dany dzień jako krem na dzień i pod makijaż. 



Krem Mixa Hyalurogel zawiera w swoim składzie kwas hialuronowy, który jest znany z utrzymywania nawilżenia w skórze. Dzięki temu skóra jest dobrze i długotrwale nawodniona, odświeżona i gładsza. 



Mixa Hyalurogel ma lekką, żelową konsystencję w kolorze mleczno-białym. Po nałożeniu może wystąpić chwilowe uczucie lepkości. Krem jednak bardzo szybko się wchłania i uczucie to znika. Kosmetyk jest hipoalergiczny, nie uczula i nie podrażnia - co w pełni potwierdza moja wrażliwa skóra. Ma specyficzny zapach, który jednak nie jest męczący i szybko się ulatnia. 



Efekty?

Po pięciodniowej kuracji kremem Mixa Hyalurogel zauważyłam znaczną poprawę stanu skóry, która stała się bardziej napięta i zauważalnie lepiej nawilżona. Drobne zmarszczki mimiczne stały się dzięki temu mniej widoczne, a sama cera wygląda na zdrowszą. Odnoszę także wrażenie, że rozjaśnieniu uległy cienie pod oczami. Krem używałam pod makijaż i nie wystąpiły żadne problemy w wiązaniu kremu z podkładem. Kosmetyk wchłania się bardzo szybko i dokładnie, nie pozostawia na skórze filtru. Zdecydowanie jest to krem dobry na co dzień! A Wy próbowałyście już kuracji nawadniającej z Mixa Hyalurogel? Jeśli nie, a jesteście zainteresowane - zajrzyjcie na stronę producenta!  


2 komentarze:

  1. Testowałam i obecnie jest to mój ulubiony krem. Jedyne co, to nie sprawdził mi się pod makijaż - rolował się :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z moim podkładem ładnie się połączył i nie było żadnych zgrzytów ;-) Zastanawiam się nad pełną wersją na lato.

      Usuń

Witaj, chcesz skomentować? To super! Uwielbiam czytać Wasze komentarze ;-)

Copyright © Nostami blog , Blogger