czwartek, 13 kwietnia 2017

Moje pierwsze Balea

Skuszona bardzo pozytywnymi opiniami koleżanek ze społeczności DressCloud postanowiłam wypróbować kosmetyków firmy Balea. Jest to marka raczej nie drogich kosmetyków, głównie do pielęgnacji, które są dostępne jak na razie tylko w sklepach z produktami z Niemiec lub w internecie. Ja swoje zamówiłam w drogerii internetowej cytrynowa.pl. Wszystkie produkty firmy Balea wyróżniają się przepięknymi, kolorowymi opakowaniami oraz pięknymi zapachami. Na pierwsze testowanie wybrałam żel pod prysznic Cool Blossom oraz dezodorant o takim samym zapachu. Bardzo byłam także ciekawa maseczki lawendowej, także i ona znalazła się wśród testowanych kosmetyków.


Żel pod prysznic Cool Blossom ma zapach kwiatu neroli i czerwonej pomarańczy. Kremowa konsystencja o pięknym zapachu pozwala nam poczuć się przez chwilę jak w egzotycznych krajach. Żel dobrze się pieni i nie wysusza skóry. Jest bardzo wydajny, a kształt opakowania umożliwia ustawienie go "do góry nogami" i w efekcie zużycie do samego końca. Mimo, że podczas kąpieli czujemy przepiękny zapach, to nie pozostaje on na skórze i dość szybko się ulatnia. Żel ma kolor pomarańczowy, może skojarzyć się z sorbetem owocowym. Opakowanie jest bardzo kolorowe i ciekawe. Nie podrażnił, ani nie wysuszył mojej skóry. Kosmetyk ma neutralne PH i jest testowany dermatologicznie.


Dezodorant w sprayu Cool Bloosom także przepięknie kwiatami neroli i czerwonej pomarańczy. W swoim składzie dezodorant ten nie zawiera aluminium. Zapach nie jest zbyt trwały i po jakimś czasie ulatnia się. Za to kosmetyk ten nie podrażnia wrażliwej skóry pod pachami, nawet tej podrażnionej depilacją. Oba produkty pochodzą z limitowanej serii. 


Lawendowa maseczka w musie Balea to moja pierwsza maseczka tej firmy. Przyznaję, że nie przepadam za zapachem lawendy, jednak postanowiłam ją wypróbować i to był dobry wybór ;-)
Maseczka jest podzielona na dwie porcje po 8 ml. Nie chciałam pozostawiać otwartego opakowania, dlatego zużyłam naraz całą jedną porcję, co dało bardzo grubą warstwę na twarz i szyję. Myślę, że gdyby stosować ją oszczędniej z powodzeniem można by użyć porcji na dwa razy (czyli całej maseczki na 4!). Maseczka ma zapach lawendy ale na szczęście jest on przyjemny i nie nachalny, więc nie przeszkadzał mi. W konsystencji kosmetyk jest delikatny, taki właśnie mus. Dobrze się nakładał.


Maseczka ma kolor lawendy, co widać na zdjęciu z aplikacji. Po nałożeniu daje uczucie chłodzenia i to mnie bardzo zaintrygowało. Był moment gdy czułam, że mam zimny nos! Myślę, że moje naczynka były przeszczęśliwe, że w końcu mogły odetchnąć z ulgą Po około 10-15 min resztki maseczki powinniśmy wklepać lub zetrzeć chusteczką. Ja ponieważ miałam tej maseczki grubą warstwę zdecydowałam się jednak zmyć ją delikatnie samą wodą i pozostawić tak skórę do rana. Myślę, że ta maseczka świetnie sprawdzi się przy cerach naczynkowych, ale też i innych w upalne dni. Jestem bardzo z niej zadowolona. 

A czy Wy próbowałyście już kosmetyków firmy Balea? Jak wypadło Wasze testowanie? 




8 komentarzy:

  1. Gdybym był kobietą na pewno bym się skusił :-) Pozdrawiam cię serdecznie i Wesołych Świąt życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnością Balea ma też ciekawe propozycje dla mężczyzn ;-)

      Usuń
  2. Oooo tak, kosmetyki Balea to zdecydowanie moj numer jeden! Są cudowne, pięknie pachną i ogólnie rewelacja!:)
    Zapraszam i buziaki od VISSIEN-klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nie miałam okazji próbować kosmetyków Balea, ale noszę się z zamiarem. Wszyscy je tak chwalą, pokazują te przepiękne opakowania, że aż żal nie przekonać się o ich działaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam żele pod prysznic Balea :D

    OdpowiedzUsuń

Witaj, chcesz skomentować? To super! Uwielbiam czytać Wasze komentarze ;-)

Copyright © Nostami blog , Blogger