niedziela, 13 listopada 2022

Recenzja: kosmetyki Baltic Home Spa Ziaja do twarzy z serii witalizacja i fit

W dzisiejszym poście chcę zwrócić Waszą uwagę na świetne kosmetyki, które moim zdaniem są trochę na rynku niedoceniane. Mowa o trzech produktach do pielęgnacji twarzy linii Baltic Home Spa marki Ziaja. Będzie o kremie nawilżająco-dotleniającym Fit oraz o duecie z linii Witalizacja, który testowałam w ramach Klubu Recenzentki Wizaż.pl. 

Kosmetyki marki Ziaja są znane w naszym kraju od pokoleń i nie ma chyba osoby, która nigdy nie zetknęła by się wcześniej z nimi chociaż raz. Wśród tradycyjnych linii kosmetycznych, np. oliwkowej,  czy bardzo przeze mnie lubianej zielonej oliwki, firma wypuściła serię Baltic Home Spa, a w jej obrębie trzy podserie: fit, witalizacja i wellness. Już na pierwszy rzut oka produkty wyróżniają się opakowaniami o prostym designie w kolorystyce ciemnego brązu i beżu. Ważnym czynnikiem jest aromatyczny zapach, który sprawia że pielęgnacja nie jest rutyną, ale codzienną przyjemnością i relaksem. Kosmetyki Baltic Home Spa są wegańskie, skomponowane na bazie składników pochodzenia naturalnego, o wysokim stopniu biodegradowalności. Na stronie internetowej producenta, możemy dowiedzieć się, że seria Baltic Home Spa Fit to produkty do pielęgnacji twarzy oraz ciała głównie o właściwościach nawilżających i ujędrniających. Charakterystyczny jest dla nich energetyczny aromat orzeźwiającego mango. W serii znajduje się aż dziewięć kosmetyków. Z kolei seria Baltic Home Spa Witalizacja to produkty o działaniu rewitalizującym skórę. Mają przyjemny zapach, choć woń początkowo kojarzyła mi się nieco z anyżem i musiałam się do nich przyzwyczaić. Podobno to aromat moreli ume. Cała linia Witalizacja to sześć kosmetyków do ciała i twarzy. Ja testowałam wszystkie produkty do twarzy, czyli serum oraz krem. 

Lekki krem nawilżająco-dotleniający do twarzy Baltic Home Spa Fit, Ziaja

Kupiłam go zaciekawiona opisem, w dodatku był w fajnej promocji w Rossmanie. Jednak nie spodziewałam się po nim niczego szczególnego. A tutaj kompletne zaskoczenie, bo krem jest ŚWIETNYZgodnie z informacją producenta krem zawiera algę oceaniczną, znaną z właściwości ochronnych. Chroni skórę przed wolnymi rodnikami, ale też stresem oksydacyjnym i tzw. niebieskim światłem, na które jesteśmy narażeni siedząc godzinami przed ekranami. Krem ma leciutką, bardzo przyjemną w używaniu formułę. Fajnie odświeża i nawilża skórę, jest idealny pod makijaż, szybko się wchłania i nie pozostawia warstwy okluzyjnej na skórze. Opakowanie to plastykowa butelka 50ml z pompką, dzięki której możemy precyzyjnie dozować kosmetyk i nie dodajemy do niego bakterii z naszych dłoni. Oczywiście pod koniec opakowania trzeba się trochę nagimnastykować, ale wybaczam mu to za jego zapach i super działanie. Krem świetnie sprawdził się na mojej mieszanej skórze, nawilżał partie suche a uspokajał te tłuste. Z dnia na dzień skóra wyglądała lepiej! Była dobrze nawilżona, gładsza, miała ładniejszy koloryt, a drobne zmarszczki stały się mniej widoczne. Jedyny minus to brak filtrów UV. Jednak dla takiego fajnego kosmetyku jestem skłonna nakładać je w osobnym produkcie. Krem jest wegański, a 95% składników jest pochodzenia naturalnego. Zużyłam całe opakowanie i mam kolejne w zapasach, bardzo się z nim polubiłam.

Pełny skład: Aqua, Cetearyl Ethylhexanoate, Glycerin, Hexyl Laurate, Glyceryl Stearate, Cetyl Alcohol, Propylene Glycol, Shea Butter Ethyl Esters, Ceteareth-20 Dimethicone, Tripelargonin (C8-C12 Acid Triglyceride), Shorea Stenoptera Seed Butter, Caprylic/Capric Triglyceride, Himanthalia Elongata Extract, Sodium Hyaluronate, Sodium Acrylate/Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, Isohexadecane, Polosorbate 80, PEG-8, Tocopherol, Ascorbyl Palmitate, Ascrobic Acid, Citric Acid, Carbomer, Phenoxyethanol, Hydroxyacetophenone, Pafrum, Sodium Hydroxide.

Możecie go kupić w fajnej cenie np. TUTAJ Allegro Polecam link polecający

Serum wygładzająco-nawilżające do twarzy, szyi i dekoltu Baltic Home Spa Witalizacja, Ziaja

Serum Witalizacja Baltic Home Spa marki Ziaja ma postać lekkiego lotionu, który bardzo szybko wchłania się w skórę. Zgodnie z opisem producenta w składzie znajduje się kwas hialuronowy, pochodna kwasu mannuronowego, eko-emolient z ostropestu, ekstrakt z moreli Ume oraz wegański kolagen. Aż 98% składników serum jest pochodzenia naturalnego. Kosmetyk bardzo dobrze sprawdził się u mnie jako pierwszy etap pielęgnacji i dobrze współpracował z nakładanym później kremem i makijażem. Tuż po nałożeniu czułam nawilżenie, odświeżenie i delikatne schłodzenie skóry. Po wchłonięciu się serum skóra była wyraźnie gładsza, bardziej miękka, jędrniejsza i promienna. Muszę też wspomnieć, że serum Witalizacja to prawdziwy tytan wydajności! Na całą twarz z powodzeniem wystarczy 1-2 dozy produktu. 

Skład: Aqua (Water), Glycerin, Methylsilanol Mannuronate, Tripelargonin (C8-C12 Acid Triglyceride), Vegetable Collagen (Collagen Amino Acids), Sodium Hyaluronate, Butylene Glycol, Prunus Mume Fruit Extract, Sodium Polyacrylate, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Parfum, Hexyl Cinnamal, Citronellol, Limonene.

Możecie je kupić w fajnej cenie np. TUTAJ Allegro Polecam link polecający

Krem-maska z efektem odżywienia i nawilżenia do twarzy Baltic Home Spa Witalizacja, Ziaja

Krem-maska Witalizacja Baltic Home Spa przez producenta jest polecany "przy szczególnej ochronie skóry w trudnych warunkach, np. przeciw problemom związanym z noszeniem maseczek." Mimo, że nie mam dużych problemów ze skórą, a maseczkę noszę raczej sporadycznie (tylko do apteki i placówek służby zdrowia, zgodnie z zaleceniami), to zdecydowałam się na regularne używanie tego kosmetyku, bo bardzo dobrze sprawdził się na mojej skórze. Krem-maska Witalizacja jest kremem otulającym, co bardzo lubię w produktach na noc. Czuję wtedy, że moja skóra jest dobrze zaopiekowana i "opatulona" do snu. Według informacji producenta produkt w składzie zawiera ekstrakt z owoców drzewa tara, kwas hialuronowy, masło shea, olej canola, pochodną kwasu mannuronowego, ekstrakt z moreli Ume oraz wegański kolagen. Krem bardzo szybko się wchłania. Już po chwili od nałożenia czuć wyraźne zwiększenie nawilżenia naskórka i jego wygładzenie. Podczas aplikacji czułam delikatne chłodzenie, co powoduje odprężenie. Rano skóra wygląda na gładszą i jest miękka w dotyku. Przy regularnym stosowaniu zauważyłam, że skóra jest uspokojona, dobrze nawilżona i wygładzona, wygląda na zdrowszą i bardziej promienną. Krem ma delikatny, świeży zapach, identyczny jak serum. Na mojej mieszanej skórze w partiach tłustych krem powodował lekkie świecenie, ale ponieważ to produkt na noc, to nie przeszkadza mi to. 

Skład: Aqua (Water), Octyldodecanol, Canola Oil, Glyceryl Stearate, PEG-100 Stearate, Cetyl Alcohol, Dimethicone, Cetyl Palmitate, Glycerin, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter, Methylsilanol Mannuronate, Sodium Acrylate/Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, Isohexadecane, Polysorbate 80, Propylene Glycol, Hydrolyzed Caesalpinia Spinosa Gum, Caesalpinia Spinosa Gum, Butylene Glycol, Prunus Mume Fruit Extract, Vegetable Collagen (Collagen Amino Acids), Sodium Hyaluronate, Xanthan Gum, Cetyl Hydroxyethylcellulose, Hydroxyacetophenone, Methylparaben, Parfum (Fragrance), Hexyl Cinnamal, Citronellol, Limonene, Citric Acid.

Możecie ją kupić w fajnej cenie np. TUTAJ Allegro Polecam link polecający, cały zestaw z tej serii TUTAJ (to także jest link z programu Allegro Polecam)

Wszystkie testowane przez mnie kosmetyki do twarzy Baltic Home Spa Ziaja bardzo dobrze się u mnie sprawdziły. Najbardziej zachwycił mnie lekki krem nawilżająco-dotleniający z serii Fit i z pewnością do niego wrócę. Przyznaję, że nie doceniałam kosmetyków tej marki! Formuły tej linii są naprawdę "nowocześniejsze" i bardzo odpowiadają moim potrzebom. Kilka dni temu dostałam się do testów peelingu i kremu do ciała z serii Witalizacja Baltic Home Spa, również w Klubie Recenzentki Wizaż. Już nie mogę się doczekać! ;-) Znacie kosmetyki tej serii marki Ziaja? Jak się u Was sprawdziły? 


16 komentarzy:

  1. Mega mnie kuszą one :) Ziaja ma bardzo fajne te kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że kosmetyki tak świetnie się u ciebie sprawdziły. Ja już wieki nie miałam nic z ziaji .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez jakoś dawałam się skusić bardziej kolorowym kosmetykom i innych marek - ale dzięki testowaniu widzę ile mnie omija ;)

      Usuń
  3. Mam wrażenie, że Ziaja dopiero łapie wiatr we włosy. I jeszcze nie jeden kosmetyk z ich oferty nas na plus zaskoczy. Ich kosmetyki nie tylko poprawiły swoją szatę graficzną jak i sposób aplikacji (np. pompki), ale przede wszystkim jakość. Nie chodzi o to, żeby kupić i odłożyć. A Ziaja to naprawdę potężna marka i cieszę się, że kolejna osoba jest z ich produktów zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wszystko mnie u nich zachwyca, ale te ostatnie serie to wow. Bardzo miłe zaskoczenie!

      Usuń
  4. Ja już dawno nie miałam nic z Ziai i kojarzę tylko ich starsze kosmetyki. Fajnie, że się rozwijają i unowocześniają produkty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I gamę zapachową! Bo to jednak ważne dla dużej ilości osób, żeby było też przyjemnie ;)

      Usuń
  5. Ja akurat do ich produktów do twarzy podchodzę z rezerwą. Boję się, że zrobią mi kuku przy mojej cerze. Ale dziś dostałam do testowania od wizaż zestaw do ciała z tej serii, także jestem ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też dostałam! ;-)) I to jest ta sama linia Witalizacja ;))) będziemy mogły porównać jak się u nas sprawdziły!

      Usuń
  6. Witam serdecznie ♡
    Niestety nie znam tej lini, ale bardzo lubię ziaję i co bym nie wypróbowała od nich zawsze mi odpowiada :) Świetny wpis!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie różnie, ale te serie totalnie mnie zachwyciły. Do ciała też (mały spojler ;) )!

      Usuń
  7. Polecam krem! to moje 4 opakowanie i nadal uważam, że to jeden z lepszych kremów jakie miałam w życiu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też używam już któryś fit krem i z pewnością wrócę, zwłaszcza późną wiosną i latem, jest taki lekki <3

      Usuń
  8. Ich produktów do twarzy nigdy nie miałam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj - cena nieduża, a można się miło zaskoczyć ;)

      Usuń

Witaj, chcesz skomentować? To super! Uwielbiam czytać Wasze komentarze ;-)

Copyright © Nostami blog , Blogger