czwartek, 7 lipca 2022

Recenzja: kosmetyki linii Age Perfect Cell Renew L'Oreal Paris

Linia kosmetyków Age Perfect Cell Renew L'Oreal Paris, wzbogacona o kompleks antyoksydantów, ma za zadanie rewitalizować skórę oraz przywracać jej witalność i jędrność. W składzie serii znajduje się krem na dzień z SPF30, krem na noc, serum oraz krem pod oczy. Przetestowałam je wszystkie! Poczytajcie dalej, jak się u mnie sprawdziły. 

Ostatnio kilkukrotnie dostałam się do testowania kosmetyków do pielęgnacji twarzy w ramach Klubu Recenzentki Wizaż. Wiele z nich okazało się dla mojej skóry prawdziwymi perełkami i chętnie podzielę się z Wami (stopniowo) ich recenzjami. Jako pierwsze testowałam kosmetyki Age Perfect Cell Renew marki L'Oreal Paris. Wyróżnia je obecność kompleksu antyoksydantów - naohesperdyny oraz witaminy E. Antyoksydanty pomagają chronić komórki macierzyste skóry przed działaniem wolnych rodników. Neohespedryna jest antyoksydantem pochodzącym z wyciągu z gorzkiej pomarańczy. Witamina E jest naturalnie występującym w skórze antyoksydantem, jednak z wiekiem jej poziom maleje (głównie wskutek działania czynników zewnętrznych), dlatego często możemy spotkać ją w składzie produktów wspomagających regenerację skóry. Kosmetyki Age Perfect Cell Renew w swoim składzie zawierają także kombuchę, wyciąg z trufli letniej i czarnej oraz adenozynę i kwas LHA. Wszystkie za wyjątkiem kremu pod oczy posiadają kwas hialuronowy. Pełny skład każdego z kosmetyków (dla zainteresowanych) znajdziecie na końcu opisu ich działania na mojej skórze. Tytułem wstępu przypomnę tylko, że mam cerę mieszaną, miejscami wrażliwą, z pojawiającymi się pierwszymi zmarszczkami mimicznymi głównie w okolicy oczu. 

Midnight serum Age Perfect Cell Renew

Piękna, szklana buteleczka serum ozdobi nie jedną toaletkę, czy półkę w łazience. Midnight serum mimo nazwy może być używane zarówno na noc, jak i w dziennej pielęgnacji. Jako lekki, wodnisty preparat powinien być stosowany w pierwszym kroku, czyli pod krem lub samodzielnie. Ja stosowałam serum głównie na noc, a na nie nakładałam krem z tej samej serii. 

Midnight serum ma lekko pomarańczowe zabarwienie i przyjemny zapach. Bardzo szybko wchłania się w skórę, która w wyniku jego działania jest rozświetlona i napięta. W składzie obok kompleksu antyoksydantów znajduje się także kombucha, kwas hialuronowy i skwalan. Ten ostatni składnik zmiękcza, nawilża i natłuszcza skórę, dzięki czemu staje się ona bardziej jędrna i gładsza. Przy dłuższym stosowaniu zauważyłam, że rano skóra była w dobrej kondycji, wyglądała promiennie i młodziej.

Skład: Aqua, Dimethicone, Glycerin, Alcohol Denat, PEG-8, Dipropylene Glycol, Saccharomyces/Xylinum/Black Tea Ferment, Propylene Glycol, Polysilicone-11, BIS-PEG-18 Methyl Ether Dimethyl Silane, Tuber Aestivum Extract, Tuber Melanosporum Extract, Adenosine, Caprylyl Salicylic Acid, Neohesperidin Dihydrochalcone, Sodium Hyaluronate, Trisodium Ethylenediamine Disuccinate, Tocopherol, Octyldodecanol, Squalane, Ammonium Polyacryloyldimethyl Taurate, Biosaccharide GUM-4, Biotin, Caprylyl Glycol, Citric Acid, Hydoxyethylcellulose, PEG-20 Methyl Glucose Sesquisterate, Poloxamer 338, Sodium Citrate, Xanthan Gum, BIS-PEG/PPG-16/16 PEG/PPG-16/16 Dimethicone, Caprylic/Capric Triglyceride, Benzyl Alcohol, Hexyl Cinnamal, Hydroxycitronellal, CI 14700 / RED 4, CI 19140 / Yellow 5, Pentaerythrityl Tetra-DI-T-Butyl Hydroxyhydrocinnamate, Phenoxyethanol, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Sodium Salicylate, Parfum

Rewitalizujący krem na dzień z SPF30 Age Perfect Cell Renew 

Mam cerę mieszaną, bardzo wrażliwą na słońce (fototyp I). Używam kremów z wysokim filtrem przez cały rok. Wiele z nich ma tendencje do bielenia skóry, ale nie krem Age Perfect Cell Renew. Krem ma beżowo-pomarańczowy odcień, bardzo ładnie rozświetla skórę i nadaje jej zdrowy koloryt. Skóra wygląda na zdrowszą, jest jędrniejsza i gładsza w dotyku. Czasami rezygnowałam z makijażu, bo wyglądała tak ładnie! Niestety na początku wiosny kilka razy miałam też reakcje uczuleniowe, prawdopodobnie któryś ze składników kremu był na mnie zbyt silny. Miałam wtedy uczucie pieczenia i podrażnienia skóry. Reakcja na szczęście szybko mijała po odstawieniu kremu na jeden dzień. Osoby z wrażliwą skórą powinny jednak sprawdzić najpierw jak ich skóra zareaguje na składniki kremu. 

Skład: Aqua, Glycerin, Ethylhexyl Salicylate, Dimethicone, Octocrylene, Butyl Methoxydibenzoylmethane, Cetyl Alcohol, Octyldodecanol, Phenylbenzimidazole Sulfonic Acid, Ethylhexyl Triazone, Behenyl Alcohol, Isopropyl Isostearate, Triethanolamine, Perlite, Aluminum Starch Octenylsuccinate, Lauroyl Lysine, Tuber Aestivum Extract, Tuber Melanosporum Extract, Adenosine, Caprylyl Salicylic Acid, Hydroxyacetophenone, Neohesperidin Dihydrochalcone, Saccharomyces/Xylinum/Black Tea Ferment, Sodium Hyaluronate, Trisodium Ethylenediamine Disuccinate, Tocopherol, Acrylamide/Sodium Acryloyldimethyltaurate Copolymer, Ammonium Polyacryloyldimethyl Taurate, Biotin, Cetearyl Alcohol, Cetearyl Glucoside, Citric Acid, Dimethyl Isosorbide, Hydroxyethyl Acrylate/Sodium Acryloyldimethyl Taureate Copolymer, Hydroxyethylcellulose, Isohexadecane, Myristic Acid, Palmitic Acid, PEG-100 Stearate, Poly C10-30 Alkyl Acrylate, Polysorbate 60, Polysorbate 80, Propylene Glycol, Sodium Citrate, Sodium Polyacrylate Starch, Sodium Stearoyl Glutamate, Sorbitan Isostearate, Sorbitan Oleate, Stearic Acid, Alpha-Isomethyl Ionone, Benzyl Alcohol, Benzyl Salicylate, Citronellol, Geraniol, Hexyl Cinnamal, Hydroxycitronellal, Limonene, Linalool, CI 14700 / Red 4, CI 19140 / Yellow 5, Phenoxyethanol, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Sodium Salicylate, Parfum.

Regenerujący krem na noc Age Perfect Cell Renew

Przede wszystkim krem ma konsystencję masełka i działanie otulające, co uwielbiam w produktach na noc. Jest mocno odżywczy, gęsty, ma beżowy kolor i piękny zapach. Używanie go to prawdziwa przyjemność! Przy czym stosowany nawet w okolicy oczu nie podrażniał ich i nie powodował uczulenia. W składzie kremu znajduje się kompleks antyoksydantów, a także kombucha, wyciąg z trufli letniej i czarnej, adenozyna, kwas hialuronowy oraz kwas LHA. Przy regularnym stosowaniu kremu na noc skóra wyraźnie stała się gładsza i milsza w dotyku. Wygląda na zdrowszą, jest rozświetlona i dobrze nawilżona. Mam cerę mieszaną, a krem regenerujący Age Perfect sprawdził się u mnie bardzo dobrze zarówno na suchych, jak i na tłustych partiach skóry. Z całej serii to zdecydowanie mój ulubieniec! 

Skład: Aqua, Glycerin, Homosalate, Octocrylene, Ethylhexyl Salicylate, Alcohol Denat., Butyl Methoxydibenzoylmethane, Hydrogenated Polyisobutene, Bis-PEG-18 Methyl Ether Dimethyl Silane, Dimethicone, Octyldodecanol, Cetearyl Alcohol, PEG-100 Stearate, PEG-20, Cetyl Alcohol, Tuber Aestivum Extract, Tuber Melanosporum Extract, Adenosine, Caprylyl Salicylic Acid, Neohesperidin Dihydrochalcone, Saccharomyces/Xylinum/Black Tea Ferment, Sodium Hyaluronate, Trisodium Ethylenediamine Disuccinate, Tocopherol, Butyrospermum Parkii Butter/Shea Butter, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Ammonium Acryloyldimethyltaurate/Vp Copolymer, Biotin, Cetearyl Glucoside, Citric Acid, Dimethyl Isosorbide, Glyceryl Stearate, Hydroxyethylcellulose, Propylene Glycol, Sodium Citrate, T-Butyl Alcohol, Xanthan Gum, Dimethiconol, Alpha-Isomethyl Ionone, Benzyl Alcohol, Benzyl Salicylate, Citronellol, Geraniol, Hexyl Cinnamal, Hydroxycitronellal, Limonene, Linalool, CI 14700/Red 4, CI 19140/Yellow 5, Phenoxyethanol, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Sodium Dehydroacetate, Sodium Salicylate, Parfum.

Rozświetlający krem pod oczy Age Perfect Cell Renew   

Mam dość wrażliwą skórę w okolicach oczu i wiele kosmetyków mnie tutaj uczula. Pierwszy DUŻY plus dla rozświetlającego kremu pod oczy jest taki,  że ani razu nie spowodował u mnie uczucia pieczenia, czy najmniejszego dyskomfortu. Obok znanych już w całej serii Age Perfect składników zawiera też olej z pestek moreli oraz kofeinę. Dobrze poradził sobie z moimi cieniami pod oczami, mimo że są one u mnie cechą dziedziczną. Zdecydowanie są one jaśniejsze, a w niektóre dni nieomal niewidoczne (ogromny wpływ ma tutaj oczywiście m.in. odpowiednie nawodnienie!). Krem ma lekką konsystencję, jest bezwonny. Aplikator posiada metalową, zaokrągloną końcówkę. Długo się do niej przymierzałam, ale okazuje się, że niepotrzebnie się tak czaiłam. Końcówka przyjemnie chłodzi i masuje okolice oczu, zwłaszcza rano przynosi to ogromną ulgę. Krem można też oczywiście nakładać palcem, jak kto woli. Ja jednak zdecydowanie polecam mini masaż. 

Skład: Aqua, Glycerin, C15-19 Alkane, Alcohol Denat., Prunus Armeniaca Kernel Oil/Apricot Kernel Oil, Butyrospermum Parkii Butter/Shea Butter, Dimethicone, Stearic Acid, Palmitic Acid, PEG-100 Stearate, Cera Alba/Beeswax, Glyceryl Stearate, Cetearyl Alcohol, Silica, Tuber Aestivum Extract, Tuber Melanosporum Extract, Adenosine, Caffeine, Caprylyl Salicylic Acid, Citric Acid, Lauroyl Lysine, Neohesperidin Dihydrochalcone, Oxothiazolidinecarboxylic Acid, Saccharomyces/Xylinum/Black Tea Ferment, Triethanolamine, Trisodium Ethylenediamine Disuccinate, Tocopherol, Octyldodecanol, Acrylamide/Sodium Acryloyldimethyltaurate Copolymer, Ammonium Polyacryloyldimethyl Taurate, Biotin, CI 77891/Titanium Dioxide, Hydroxyethylcellulose, Isohexadecane, Myristic Acid, PEG-20 Stearate, Polysorbate 80, Propylene Glycol, Sodium Citrate, Sorbitan Oleate, Synthetic Fluorphlogpite, Tin Oxide, Dimethiconol, CI 16035/Red 40, CI 19140/Yellow 5, Phenoxyethanol, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Sodium Salicylate. 

Podsumowując serię kosmetyków Age Perfect Cell Rewiew L'Oreal Paris muszę wspomnieć o pięknym zapachu, charakterystycznym dla wszystkich produktów (prócz kremu pod oczy). Najbardziej spodobało mi się działanie na mojej skórze kremu na noc oraz pod oczy. Serum także dobrze wpłynęło na poprawę jędrności i kolorytu mojej cery. Jeśli czytacie mojego bloga już jakiś czas, to być może pamiętacie, że testowałam kiedyś inna linię tej samej marki - Revitalift Cicacream. TUTAJ znajdziecie jej recenzję. Kolejny raz przekonałam się, że marka L'Oreal Paris ma w swojej ofercie całkiem fajne kosmetyki. Używacie kosmetyków przeciwzmarszczkowych? Dajcie znać w komentarzach o Waszych faworytach! 


6 komentarzy:

  1. Bardzo podobają się opakowania tych kosmetyków. Wyglądają mega luksusowo. Sięgam powoli po kosmetyki przeciwzmarszczkowe, więc chętnie kiedyś poznam i te.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą, te opakowania to prawie jak ozdobne puzderka do postawienia na toaletce ;)

      Usuń
  2. Bardzo ciekawe propozycję :) Najchętniej przetestowałabym ten krem pod oczy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam tę serię i bardzo mi się spodobała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubisz całą serię, czy któryś produkt szczególnie przypadł Ci do serca? ;)

      Usuń

Witaj, chcesz skomentować? To super! Uwielbiam czytać Wasze komentarze ;-)

Copyright © Nostami blog , Blogger