niedziela, 18 kwietnia 2021

Recenzja: kolorowe tusze 5 in One Lash Genius Mascara Avon

Gdybym musiała wybrać jedynie kilka kosmetyków do podróżnej kosmetyczki z pewnością znalazły by się w niej dwie rzeczy - szminka i tusz do rzęs. Te produkty w magiczny sposób dodają pewności siebie i sprawiają, że czuję się piękna ;-) Fajny tusz do rzęs ładnie podkreśla spojrzenie. Gdy dodatkowo jest on nie tylko w kolorze czarnym, to... wiadomo, że już mnie "kupił"! Zapraszam na recenzję kolorowych wersji tuszy 5 in One Lash Genius Mascara marki Avon. 

Tusze Geniusz 5w1 Avon występują w pięciu wersjach kolorystycznych. Obok tradycyjnej czerni i czarnego brązu mamy też trzy wersje, których kolorystyka ma dodatkowo podkreślać barwę oczu - Emerald, Navy oraz Aubergine. Wszystkie tusze 5 in One Lash Genius Mascara posiadają grubą, silikonową szczoteczkę z wielowymiarowymi włoskami, które mają za zadanie pogrubić, wydłużyć, rozdzielić i unieść rzęsy oraz pokryć je głębokim kolorem. 

Wersja Emerald tuszu Geniusz 5w1 Avon zgodnie z informacją producenta jest idealna dla osób o brązowym kolorze oczu. Kolor w rzeczywistości przypomina lekko przybrudzony emerald, chwilami nawet wpadający w szarości. 

W przypadku moich szaroniebieskich oczu jest to idealny tusz na co dzień, którego prawie nie widać, ale jednak rzęsy są zdecydowanie mocniej podkreślone.

Kolor Navy tuszu Geniusz 5w1 Avon polecany jest osobom o oczach niebieskich. Jest więc to najlepsza wersja dla mnie. 

Barwa tuszu jest dość ciemna, granatowo-niebieska. Tusz ładnie podkreśla też niebieski odcień mojej tęczówki. 

Ostatnia z wersji kolorystycznych tuszu Geniusz 5w1 Avon, Auberigne jest najbardziej nietypowa. Z założenia ma to być kolor dla osób o oczach zielonych. 

Przy moich tęczówkach tusz ten daje czasami wrażenie, jakbym użyła kolorowych cieni. Jest to widoczne zwłaszcza na dolnej linii rzęs. Mimo to ta wersja także bardzo mi się spodobała. 

Tuszu 5 in One Lash Genius Mascara Avon zbiera podobną ilość pochwał, jak i negatywów przez swoje użytkowniczki. Dość gruba silikonowa szczoteczka nie każdemu przypadła do gustu i to ona jest głównie przyczyną tych negatywnych komentarzy. Ja akurat należę do tej "zachwyconej" grupy użytkowniczek i od początku używania tej wersji maskary jestem bardzo zadowolona z efektu "otwartego oka", mocno wydłużonych, pogrubionych i podkreślonych rzęs. Chciałabym jeszcze w dwóch słowach opowiedzieć w jaki sposób tuszuję moje rzęsy, co może być wskazówką w lepszym korzystaniu z tej dość dużej szczoteczki. Przede wszystkim tuszowanie zaczynam od wnętrza oka, dochodząc szczoteczką do włosków u samej podstawy, prawie przy samej spojówce. Rzęsy tuszuję kierując wzrok lekko ku dołowi, wyciągając rzęsę na szczotce do samej końcówki. Wykonuję ruchy lekko zygzakowate i w ten sposób tuszuję rzęsę na całej szerokości. Na koniec wyciągam jeszcze włoski z zewnętrznych kącików i delikatnie tuszuję dolne rzęsy. Jeśli rzęsy sklejają mi się w którymś miejscu to używam czystej szczoteczki do rzęs (dostałam taką kiedyś od kosmetyczki, gdy robiłam sobie swoje jedyne w życiu rzęsy 1:1). Rozczesuję szczoteczką rzęsy aż do uzyskania pożądanego efektu. 

Kolorowe tusze do rzęs kojarzą mi się generalnie zazwyczaj z szalonymi, letnimi makijażami. A przynajmniej tak było do tej pory. Te zaproponowane przez markę Avon są zdecydowanie bardziej spokojne i świetnie sprawdzają się w codziennym, delikatnym makijażu. Mimo, że do koloru moich oczu polecany jest tusz o barwie Navy, to i pozostałe wersje bardzo mi odpowiadają i chętnie po nie sięgam. Myślę, że jest to miła odmiana dla tradycyjnych "dzienniaków". Lubicie takie odmiany w makijażu? Poznałyście już tusz 5 in One Lash Genius Mascara Avon?


5 komentarzy:

  1. Myślałam że będą to krzykliwe kolory, a widzę że tuszy tych można używać na codzień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie nadają się do makijażu codziennego oraz dla osób, które nie lubią wyróżniać się makijażem ;)

      Usuń
  2. Jeszcze tusz Geniusz jest świetny, polecam bardzo https://konsultantka.pl/produkty/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie o tym jest ten post... ale o wersjach kolorowych ;)

      Usuń
  3. Wow naprawde ladnie podkreślone rzeski ,zamowilam sobie ten tusz pierwszy raz i wlansie sprawdzam opinie i widzę dużo pozytywnych opinii, zobacze jak będzie na moich rzęsach bo ja mam bardzo krótkie rzesy

    OdpowiedzUsuń

Witaj, chcesz skomentować? To super! Uwielbiam czytać Wasze komentarze ;-)

Copyright © Nostami blog , Blogger