piątek, 26 kwietnia 2024

Recenzja: kosmetyki serii Age Lift marki Iwostin

Dawno już kosmetyki do twarzy nie zaskoczyły mnie tak swoim działaniem jak kremy i serum Age Lift marki Iwostin. Czyżbym znalazła swoją idealną pielęgnację? Zapraszam Was na recenzje dermokosmetyków, których formuły bazują na najnowszych osiągnięciach kosmetologii i medycyny estetycznej.

Z kosmetykami marki Iwostin nie miałam do tej pory za dużej styczności, dlatego tym bardziej mnie ciekawiły. Zestaw Age Lift otrzymałam do testowania w ramach Klubu Recenzentki Wizaż, a w jego składzie znajdował się krem na dzień SPF 15, krem na noc, krem pod oczy oraz serum do twarzy. Oba kremy do twarzy dedykowane były do cery normalnej i mieszanej 40+ (są też wersje do skory suchej), więc dokładnie takiej jaką posiadam. Do pielęgnacji wprowadziłam całą serię, z czasem jednak niektóre kosmetyki kończyły mi się szybciej, dlatego sprawdziłam ich działanie zarówno razem, jak i z innymi produktami.  

Age Lift, Krem na dzień SPF 15 do skóry normalnej i mieszanej 40+

Krem ma za zadanie nawilżać i wygładzać skórę oraz opóźniać oznaki starzenia. Zgodnie z informacją producenta zawiera kwas hialuronowy, witaminy C i E, niacynamid oraz SPF15. Moja skóra kocha kwas hialuronowy, wiedziałam więc że polubi się z tym kosmetykiem. Mlecznobiały krem ma lekką konsystencję i świetnie się wchłania. Od razu po użyciu skóra jest dobrze nawilżona, ma świeży wygląd. To tego jest wyczuwalnie gładsza w dotyku. Krem można z powodzeniem dokładać w ciągu dnia w razie potrzeby. Nawet wtedy nie roluje się i nie warzy pod makijażem. Przy regularnym, dłuższym stosowaniu zauważyłam, że skóra jest nie tylko milsza w dotyku i jędrniejsza, ale ma też zdecydowanie ładniejszy koloryt i mniej widoczne pory. Spodobał mi się także delikatny zapach kosmetyku. Jedyny minus dla mnie to filtr SPF15. Mam fototyp skóry 1 i na co dzień używam SPF50. Dlatego wychodząc na dwór zwłaszcza w słoneczne dni dokładałam jeszcze filtrów.

Skład: Aqua, Niacinamide, Ethylhexyl Salicylate, Neopentyl Glycol Diheptanoate, Glycerin, Propylene Glycol Dibenzoate, Bis-PEG/PPG-16/16 PEG/PPG-16/16 Dimethicone, Propanediol, Dimethicone, Cetyl Dimethicone, Diethylhexyl Carbonate, Diethylamino Hydroxybenzoyl Hexyl, Benzoate, Ethylhexyl Triazone, Silica, Bis-Ethylhexyloxyphenol Methoxyphenyl Triazine, Canola Oil, Hydrolyzed Hyaluronic Acid, Ascorbyl Tetraisopalmitate, Tocopheryl Acetate, Xylitylglucoside, Anhydroxylitol, Xylitol, Glucose, Cetearyl Alcohol, Glyceryl Stearate, Polysorbate 80, Caprylic/Capric Triglyceride, Ammonium Acryloyldimethyltaurate/VP Copolymer, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Xanthan Gum, Citric Acid, Pentaerythrityl Tetra-di-t-butyl Hydroxyhydrocinnamate, Phenoxyethanol, Sodium Benzoate, Parfum

Age Lift, Krem na noc do skóry normalnej i mieszanej 40+

Krem na noc Age Lift ma bogatą konsystencję, ale w użyciu nadal jest to lżejsza, kremowa formuła. Zgodnie z informacją producenta formuła kremu zawiera niacynamid i peptyd, które stymulują komórki do produkcji kolagenu. Znajdziemy tutaj także kwas hialuronowy i witaminę E. Zaraz po aplikacji kremu miałam wrażenie głębokiego nawilżenia skóry i jej otulenia, jakie lubię w kosmetykach na noc. Powierzchnia skóry wyczuwalnie stawała się gładsza w dotyku i delikatniejsza. Mimo bogatej formuły skóra nie była mocno świecąca, choć akurat w kosmetyku na noc nie ma to dużego znaczenia. Rano skóra wyglądała na wypoczętą i jędrniejszą. Przy dłuższym stosowaniu mam wrażenie, że mam bardziej wyrównany koloryt skóry i nieco mniej widoczne zmarszczki, zwłaszcza mimiczne. 

Skład: Aqua, Niacinamide, Diethylhexyl Carbonate, Glycerin, C12-13 Alkyl Lactate, Canola Oil, Propanediol, Dimethicone, Cetearyl Olivate, Cetyl Dimethicone, Sorbitan Olivate, Hydrolyzed Hyaluronic Acid, Tetrapeptide-21, Tocopheryl Acetate, Xylitylglucoside, Anhydroxylitol, Xylitol, Glucose, Sucrose Stearate, Glyceryl Stearate, Cetearyl Alcohol, Ammonium Acryloyldimethyltaurate/VP Copolymer, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Xanthan Gum, Butylene Glycol, Citric Acid, Phenoxyethanol, Sodium Benzoate, Parfum

Age Lift, Krem pod oczy z kwasem hialuronowym i peptydami

Mam bardzo wrażliwą skórę w okolicy oczu i pierwsze spotkanie z kremem pod oczy Iwostin Age Lift nie należało do najprzyjemniejszych. Jednak to był tylko ten jednorazowy problem, ciężko mi więc ocenić co się wydarzyło. Kolejne aplikacje nie powodowały już żadnego dyskomfortu, czy pieczenia. Krem bardzo szybko się wchłania i mocno napina skórę. Zwłaszcza rano wyraźnie widziałam, jak pomaga w zmniejszeniu porannych obrzęków. Skóra jest po nim bardzo gładka, mocno wygładzona. Mam też wrażenie, że krem rozjaśnia nieco skórę dzięki czemu cienie są mniej widoczne, a spojrzenie wydaje się wypoczęte. W składzie znajduje się kwas hialuronowy, peptydy i niacynamid, a także masło shea i panthenol o właściwościach kojących i łagodzących. To jeden z pierwszych kremów pod oczy, który zużyłam do samego dna (to chyba najlepsza rekomendacja!).

Skład: Aqua, Niacinamide, Glycerin, Canola Oil, Diethylhexyl Carbonate, Cetyl Dimethicone, 1,2-Hexanediol, Cetearyl Olivate, Panthenol, Dimethicone, Butyrospermum Parkii Butter Extract, Butyrospermum Parkii Butter, Sorbitan Olivate, Hydrolyzed Hyaluronic Acid, Tocopheryl Acetate, Acetyl Tetrapeptide-5, Palmitoyl Tripeptide-1, Palmitoyl Tetrapeptide-7, Xylitylglucoside, Anhydroxylitol, Xylitol, Glucose, Glyceryl Stearate, Sucrose Stearate, Stearath-20, N-Hydroxysuccinimide, Chrysin, Ammonium Acryloyldimethyltaurate/VP Copolymer, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Xanthan Gum, Citric Acid, Sodium Citrate, Phenosyethanol, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate

Age Lift, Serum na dzień i na noc z witaminą A i kwasem hialuronowym

Serum Iwostin Age Lift ma lekką konsystencję mlecznego lotionu i bardzo delikatny zapach. Zaraz po nałożeniu na skórę mocno ją wygładza i uelastycznia w dotyku. Szybko się wchłania, dzięki czemu zaraz można nakładać krem. Zimą, dla mojej mieszanej cery samo serum było zbyt lekkie, ale w połączniu z kremem z tej serii jego działanie było świetne. Skóra była mocno nawilżona, gładka, miękka w dotyku i ujędrniona. Wyglądała na młodszą i miała ładny koloryt. Nałożony ten duet makijaż nie warzył się, ani nie rolował. A ja czułam komfortowe nawilżenie przez cały dzień. Wśród składników serum znajdują się, podobnie jak w innych kosmetykach tej serii, kwas hialuronowy, witamina E oraz witamina A, której działanie ma chronić przed procesami starzenia się skóry i zwiększać elastyczność naskórka. Formuła silnie skoncentrowanego serum działa w sposób wzmocniony, skuteczniej wspomagając nawilżenie i wygładzenie skóry. 

Skład: Aqua, Glycerin, Dimethicone, Ethylhexyl Stearate, Bis-PEG/PPG-16/16 PEG/PPG-16/16 Dimethicone, 1,2-Hexanediol, Retinyl Palmitate, Hydrolyzed Hyaluronic Acid, Tocopheryl Acetate, Tocopherol, Xylityl-glucoside, Anhydroxylitol, Xylitol, Glucose, Polysorbate 80, Caprylic/Capric Triglyceride, Ammonium Acryloyldimethyltaurate/VP Copolymer, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Xanthan Gum, Sodium Hydroxide, Pentaerythityl Tetra-di-t-butyl Hydroxyhydrocinnamate, Sodium Benzoate


Stosowanie całej serii kosmetyków Age Lift bardzo dobrze wpłynęło na moją skórę. Stała się ona zdecydowanie bardziej nawilżona i tak gładka i miękka w dotyku, że czasami aż sama byłam tym zaskoczona. Drobne zmarszczki uległy zdecydowanemu wygładzeniu, a cera nabrała delikatnego, zdrowego blasku i kolorytu. Gdybym miała wybrać tylko jeden kosmetyk z całej serii, to zdecydowanie byłoby to serum. Mimo lekkiej formuły mleczka działanie wygładzające było zauważalne tuż po aplikacji. W tym roku marka uzupełniła linię o krem ochronny redukujący zmarszczki z fitrem SPF50. Czuję, że będę nim zachwycona! Kosmetyki Age Lift Iwostin widziałam w sprzedaży stacjonarnie w aptece Ziko oraz w drogerii SuperPharm. Nie należą do najtańszych, ale zdecydowanie są warte swojej ceny! Znacie te produkty? A może polecacie inne serie tej marki? Dajcie znać!  

2 komentarze:

Witaj, chcesz skomentować? To super! Uwielbiam czytać Wasze komentarze ;-)

Copyright © Nostami blog , Blogger