niedziela, 19 lutego 2023

Recenzja: szampony do włosów Langhaarmädchen z drogerii DM

Dziś mam dla Was wpis godny włosomaniaczki, zestawienie aż pięciu szamponów Langhaarmädchen! Kosmetyki tej marki możecie kupić w niemieckich drogeriach DM, które mamy już w Polsce. Wiele szamponów występuje w wersji travel, która jest nie tylko super wygodna na podróż, ale też umożliwia przetestowanie produktów i znalezienie tego najlepszego. Chodźcie poczytać, dlaczego polubiłam te kosmetyki! 



Nazwa marki Langhaarmädchen oznacza dziewczynę z długimi włosami, ale oczywiście nie tylko dla długich włosów przeznaczone są te produkty. Linia składa się z szamponów, odżywek, różnego rodzaju kuracji, czy produktów do stylizacji włosów oraz akcesoriów. Ja poddałam testom pięć wersji szamponów. Kupiłam też sobie grzebień do loków, który okazał się dla mnie genialny. Wszystkie testowane przez mnie szampony miały wegańskie formuły, a ich opakowania pochodziły przynajmniej w 70% z recyklingu. Butelki o ładnych, kolorowych grafikach mają wygodne zapięcie na "klik". Pojemność tych w wersji travel to 100ml, z kolei duże szampony mają 300ml produktu. 

Moje włosy są gęste, falowane i kręcone. Lubią się puszyć i plątać. Mam też wrażliwy skalp głowy. Włosy myję raz na 4-5 dni zimą, lub nieco częściej wiosną i latem. Moje włosy lubią cięższe formuły, odżywcze i nawilżające. Wtedy ładniej się układają. Mam naturalny kolor włosów i nigdy ich nie farbowałam. 

Intensywnie regenerujący szampon do włosów Langhaarmädchen - Intense Repair

Zawiera olej kokosowy i olej buriti, które intensywnie pielęgnują włosy i je wygładzają. Szampon ma mlecznobiałą barwę i pachnie kokoskiem. Odżywia włosy, nadaje im miękkość i połysk, ułatwia rozczesywanie i zapobiega elektryzowaniu się. Szampon zawiera SLS i bardzo dobrze się pieni. 

Skład: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, PEG-4 Rapeseedamide, Glycerin, Panthenol, Arginine, Serine, Cetearyl Alcohol, Cocos Nucifera Oil, Mauritia Flexuosa Fruit Oil, Parfum, Polyglyceryl-3 Caprate, PCA, Glycine, Histidine, Ethylhexylglycerin, Dimethicone, Glycol Distearate, Laureth-4, Polyquaternium-10, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Disodium Cocoyl Glutamate, Sodium Cocoyl Glutamate, Propylene Glycol, PEG-55 Propylene Glycol Oleate, Hydroxypropyl Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Silicone Quaternium-22, Sodium PCA, Polyquaternium-44, Dipropylene Glycol, Aspartic Acid, PEG-90M, Alanine, Palmitamidopropyltrimonium Chloride, Valine, Isoleucine, Proline, Threonine, Isopropyl Alcohol, Phenylalanine, Silica, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Benzoic Acid, Phenoxyethanol, Citric Acid, Sodium Chloride, Sodium Lactate, Sodium Hydroxide, Sodium Acetate

Nawilżający szampon do włosów Langhaarmädchen - Hydro Care

Jego roślinny zapach nieustannie kojarzy mi się z zapachem... kleju roślinnego ze szkoły podstawowej :D Jest to jednak skojarzenie jak najbardziej pozytywne i miłe! Formuła zawiera wodę bambusową i miłorząb japoński. Szampon zwiększa elastyczność włosów i powoduje, że włosy stają się jedwabiste w dotyku. Dodatek hialuronu wygładza włosy po same końce, co ułatwia ich rozczesywanie. Produkt dobrze się pieni i jest bardzo wydajny. 

Skład: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Glycerin, Panthenol, Sodium Hyaluronate, Arginine, Serine, Tocopherol, Ascorbyl Palmitate, Bambusa Vulgaris Water, Ginkgo Biloba Leaf Extract, Parfum, Glyceryl Oleate, PCA, Glycine, Histidine, Coco-Glucoside, Glycol Distearate, PEG-4 Rapeseedamide, Disodium Cocoyl Glutamate, Laureth-4, Sodium Cocoyl Glutamate, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Sodium PCA, Propylene Glycol, Aspartic Acid, Alanine, Valine, Isoleucine, Proline, Threonine, Phenylalanine, Hydrogenated Palm Glycerides Citrate, Lecithin, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Benzoic Acid, Sodium Metabisulfite, Citric Acid, Sodium Chloride, Sodium Lactate, Sodium Hydroxide, Butylene Glycol

Szampon do wrażliwej skóry głowy Langhaarmädchen - Sensitive

Najdelikatniejszy ze wszystkich testowanych szampon o przeźroczystej formule i delikatnym, roślinnym zapachu zawiera wodę z guawy i oczaru wirginijskiego. Składniki te wspierają naturalną równowagę flory bakteryjnej skalpu, pielęgnują i łagodzą podrażnienia. Sucha i wrażliwa skóra głowy zostaje ukojona. Szampon nie zawiera SLS, silikonów ani barwników. 

Skład: Aqua, Sodium C14-16 Olefin Sulfonate, Sodium Chloride, Cocamidopropyl Betaine, Sorbitol, Tocopherol, Ascorbyl Palmitate, Hamamelis Virginiana Leaf Water, Psidium Guajava Fruit Extract, Parfum, Glycerin, Glyceryl Oleate, Coco-Glucoside, Disodium Cocoyl Glutamate, Disodium Lauryl Sulfosuccinate, Hydroxypropyl Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Sodium Cocoyl Glutamate, Propylene Glycol, Alcohol, Hydrogenated Palm Glycerides Citrate, Lecithin, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Citric Acid, Sodium Sulfate

Szampon zwiększający objętość Langhaarmädchen - Volume Boost

To właśnie polecenie tego produktu przez koleżankę skłoniło mnie do sięgnięcia po szampony tej marki. Szampon zwiększający objętość ma owocowy, przyjemny zapach i półprzeźroczystą, mlecznobiałą barwę. W jego formule znajdziemy m.in. jagody acai, acerolę i kompleks aminokwasów które podnoszą włosy u nasady i zapewniają im extra objętość. Włosy są po nim elastyczne i wydaje się ich więcej.

Skład: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Chloride, Panthenol, Niacinamide, Arginine, Serine, Euterpe Oleracea Fruit Extract, Malpighia Emarginata Fruit Extract, Parfum, Glycerin, Glyceryl Oleate, PCA, Glycine, Histidine, Ethylhexylglycerin, PEG-4 Rapeseedamide, Glycol Distearate, Coco-Glucoside, Sodium PCA, Glyceryl Stearate, Aspartic Acid, Polyquaternium-44, Alanine, Valine Isoleucine, Proline, Threonine, Phenylalanine, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Benzoic Acid, Phenoxyethanol, Linalool, Citric Acid, Sodium Lactate, Sodium Hydroxide

Szampon do włosów kręconych Langhaarmädchen - Beautiful Curls

Ma delikatną i niskopieniącą formułę, która zawiera aloes i ekstrakt z lnu. Zapach jest delikatny, kojarzy mi się z landrynkami. Przygotowuje włosy do stylizacji oraz podkreśla naturalne fale i skręty. Ten szampon był chyba wersją limitowaną, bo nie widzę go w aktualnej ofercie drogerii. Szkoda, bo to bardzo przyjemny produkt, dzięki któremu moje włosy są lśniące i lepiej się układają. 

Skład: Aqua, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Cocoyl Isethionate, Sodium Chloride, Aloe Barbadensis Leaf Juice Powder, Arginine, Serine, Glycine, Histidine, Coconut Acid, Glycol Distearate, Hydroxypropyl Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Sodium Isethionate, Coco-Glucoside, Sodium PCA, Glyceryl Stearate, Aspartic Acid,  Alanine, Valine, Isoleucine, Proline, Threonine, Phenylalanine, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Benzoic Acid, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Citric Acid, Sodium Lactate, Lactic Acid

Grzebień do włosów kręconych i loków Langhaarmädchen

Od dawna myślałam o tego typu grzebieniu dla moich włosów. Rozczesywanie ich jest dla mnie prawdziwą udręką! Grzebień Langhaarmädchen jest wykonany w połowie z plastyku organicznego ze słomy pszennej. Ma szeroko rozstawione zęby, z których co drugi jest krótszy. Wszystkie zęby są falowane i gładkie w dotyku. Grzebień posiada zaokrągloną końcówkę, za którą można powiesić go np. na haczyku w łazience. Grzebień do loków świetnie sprawdził się u mnie do rozczesywania włosów o poranku. Włosy są po nim lśniące i uczesane. Gdybym wiedziała wcześniej, jak zrewolucjonizuje on moje czesanie, to kupiłabym znacznie szybciej! 

Wszystkie szampony Langhaarmädchen sprawdziły się u mnie bardzo dobrze i chętnie sięgam po nie w mojej pielęgnacji włosów. Kosmetyki można kupić w drogeriach DM już też w Polsce (mają tez sklep online). Po takich fajnych szamponach tym bardziej ciekawa jestem innych kosmetyków do włosów tej marki, zwłaszcza że jest ich naprawdę sporo. Znalazłyście tutaj dzisiaj produkt dla siebie? Co Was zaciekawiło? Dajcie znać w komentarzach.  

4 komentarze:

  1. Nie miałam okazji ich używać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyznaję, że jakoś nie zwracałam uwagi na te szampony, bo miałam kilka z balea i nie zrobiły na mnie wrażenia. Ale widzę, że ta firma ostatnio jest popularna i polecana - muszę się im przyjrzeć bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. stosowałam swego czasu mazidła do włosów z Balea;) najbardziej lubiłam te do włosów blond

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochaniutka Ty nie miałaś innej nazwy bloga? Coś kojarzę, ale nie wiem, w którym mi kościele dzwoni 😋 zestaw sztos, zwłaszcza ta szata graficzna już mnie kupuje ❤️ ja po chemioterapii chyba wzięłabym się za ten Sensitive. Włosy straciłam, płacz był, ale odrastają. Dużo wolniej, więc muszę uważać, stosować najlepiej te kosmetyki, które mają naturalny skład. Grunt, że odrastają i to w moim naturalnym kolorze ❤️ szkoda, że nie mam u mnie w pobliżu DM. Najbliżej to chyba Wrocław, a tam akurat teraz mi tak zbytnio nie po drodze. Muszę zobaczyć, gdzie ta sieć jeszcze jest.

    OdpowiedzUsuń

Witaj, chcesz skomentować? To super! Uwielbiam czytać Wasze komentarze ;-)

Copyright © Nostami blog , Blogger