sobota, 2 kwietnia 2022

Recenzja: różane kosmetyki MAUDI Naturals

Ponad rok temu pisałam Wam o moim pierwszym spotkaniu z produktami MAUDI Naturals. To była miłość od pierwszego użycia! Dlatego widząc na półce drogerii nowości tej marki nie wahałam się włożyć ich do koszyka. Zapraszam do lektury moich wrażeń ze stosowania Szamponu do włosów z hydrolatem różanym, Mydła w płynie z hydrolatem różanym oraz Różanego mydła czarnego. 

Jak być może pamiętacie z mojego poprzedniego wpisu o kosmetykach MAUDI Naturals (w którym było m.in. o genialnych peelingach LINK), produkty te cechuje prosty skład oraz surowce pochodzenia naturalnego. Zwróćcie uwagę na opis wykorzystanych składników pod recenzjami! Wszystkie opisywane dziś kosmetyki kupiłam sobie samodzielnie w SuperPharm. Z tego co widzę oprócz mojej ulubionej linii różanej mydła, żele i szampony są też w serii Hydrolat z Kwiatów Pomarańczy, Hydrolat Rumiankowy oraz Hydrolat Aloesowy. 

Szampon do włosów z hydrolatem różanym MAUDI Naturals

Dawno nie opisywałam żadnego produktu przeznaczonego do włosów, dlatego dzisiaj zacznę właśnie "od głowy". Formuła szamponu została stworzona na bazie hydrolatu z róży damasceńskiej z dodatkiem Pantenolu i ekstraktu z bawełny. Szampon jest bardzo delikatny i zalecany do każdego rodzaju włosów. Ma przyjemny zapach różany i opakowanie z wygodną pompką. Nie pieni się mocno podczas nakładania na wilgotne włosy i mimo, że ja lubię dużo piany, to nauczyliśmy się współpracować. Szampon delikatnie oczyszcza włosy i skórę głowy z zanieczyszczeń. Ma działanie nawilżające i nie powoduje podrażnienia skalpu. Jest przeznaczony nawet do codziennego stosowania.

Skład: Aqua, Lauryl Glucoside, Cocamidopropyl Betaine, Glycerin, Coco Glucoside, Rosa Damascena Flower Water, Gossypium Herbaceum Seed Extract, Panthenol, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Parfum, Lactic Acid, Citric Acid

Mydło w płynie z hydrolatem różanym MAUDI Naturals

Wygląda nieomal identycznie jak szampon i żel z tej samej serii, jego opakowanie to także butelka o pojemności 300 ml zakończona pompką ułatwiającą dozowanie. Mydło delikatnie oczyszcza skórę i nie powoduje jej wysuszania. W składzie obok środków myjących pochodzenia roślinnego znajdziemy hydrolat z róży damasceńskiej, Pantenol i wyciąg z aceroli. Ma piękny, różany zapach (kwiatowy, nie babciny!) i umiarkowanie się pieni. Myślę, że żel pod prysznic z tej serii może mieć bardzo podobne właściwości. Nie kupiłam go do testowania ze względu na duże zapasy żeli - musiałby długo czekać na zużycie. 

Skład: Aqua, Sodium Coco-Sulfate, Glycerin, Coco Glucoside, Cocamidopropyl Betaine, Rosa Damascena Flower Water, Panthenol, Malpighia Glabra (Acerola) Fruit Extract, Glyceryl Oleate, Sodium Chloride, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Lactic Acid, Citric Acid, Parfum

Różane Mydło czarne MAUDI Naturals

Czarne mydło od wieków jest wyrabiane tradycyjnymi metodami przez mieszkańców Maroka, a do jego produkcji wykorzystywane są tylko dwa składniki: macerowane czarne lub zielone oliwki oraz oliwa z oliwek. Kosmetyk ten ma konsystencję pasty o charakterystycznym zapachu i kolorze. Mimo określenia "czarne" kolor może być zielonkawy, brązowy lub złocisty. Czarne mydło oprócz właściwości oczyszczających doskonale odżywia i regeneruje skórę, także tą problematyczną. Pozostawia na skórze delikatną warstwę okluzyjną, która zmiękcza i chroni naskórek. Zawarta w oliwkach witamina E działają jak naturalny antyoksydant, a witamina F chroni skórę przed utratą wilgoci. 

Czarne mydło dobrze sprawdza się także do mycia włosów, jako naturalny peeling enzymatyczny, maska na twarz (normalizuje wydzielania sebum) czy pasta do prania. Kosmetyk jest odpowiedni właściwie dla każdego rodzaju cery, zarówno dorosłych jak i dzieci. Różane Mydło Czarne MAUDI Naturals zawiera dodatkowo  olej z róży damasceńskiej, który dzięki dużej zawartości witaminy C rozjaśnia przebarwienia i działa regenerująco na skórę. Do używania czarnego mydła trzeba się nieco przyzwyczaić. Pastę nakładamy dłonią na skórę i masujemy. Warto czasami pozostawić kosmetyk na skórze kilka minut i dopiero po chwili spłukać ciepłą wodą. Uwaga pod prysznicem, resztki pasty w kontakcie z wodą stają się bardzo śliskie.

Skład: Aqua, Olea Europea Oil, Potassium Hydroxide, Rosa Damascena Oil 

Zdecydowanie moim faworytem dzisiejszej recenzji jest Różane Mydło Czarne. Skóra jest po nim miękka i odżywiona. Jak widać jest to też produkt o szerokim zastosowaniu. Z tego co widzę na stronie producenta kosmetyk ten marka ma także w wersji "saute" czyli samego mydła czarnego lub z dodatkiem czarnuszki. To ostatnie szczególnie polecane jest do cer tłustych i z niedoskonałościami. Muszę przyznać, że moje kolejne spotkanie z kosmetykami MAUDI Naturals jest bardzo udane. Przypomnę tylko, że produkty ten marki możecie znaleźć w SuperPharm, ale także w drogerii Natura, lub drogerii internetowej makeup.plUżywaliście kiedyś czarnego mydła lub innych kosmetyków MAUDI?   



 


9 komentarzy:

  1. Rozejrzę się za tym czarnym mydłem jak będę w SP 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta marka to dla mnie nowośc. Dzięki za ten wpis

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest łatwo dostać pełną gamę ich produktów, ale warto polować ;)

      Usuń
  3. Kiedyś często sięgałam po czarne mydło i lubiłam jego działanie, ale już dawno nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. brałabym w ciemno to czarne mydło:) uwielbiam gagatka:D ale z tej firmy jeszcze nie miałam:) obserwuję z miłą chęcią i zapraszam serdecznie do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przypomniałaś mi, że miałam porządnie przetestować jakieś czarne mydło :) Kiedyś kupiłam jedno, ale sięgałam sporadycznie, więc nie widziałam efektów :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię stosować kosmetyki o zapachu różanym. Myślę, że i te by mi się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj, chcesz skomentować? To super! Uwielbiam czytać Wasze komentarze ;-)

Copyright © Nostami blog , Blogger