niedziela, 26 maja 2019

Ulubione wiosenne zapachy Avon

Dawno na moim blogu nie pokazywałam Wam żadnych zapachów, które używam. A przecież zmieniam je co porę roku! Dlatego dzisiaj zapraszam Was na przegląd moich wiosennych ulubieńców. Będzie jeszcze ciepła nowość, coś starego i coś już wręcz archiwalnego. Wszystkie zapachy z firmy Avon. 
Niedawno w Avonie ruszył program partnerski dla konsultantek Hot Noty, w ramach którego mam czasami okazję przetestować zupełnie nowe produkty, z różnych kategorii. Jak wiecie sama dość często kupuję i testuję kosmetyki tej marki, dlatego nie miałam oporów, aby przystąpić do tego programu. Pierwszym produktem, jaki otrzymałam do wypróbowania jest nowa wersja zapachów serii Rare - Rare Flowers. Kosmetyk ten idealnie wpisał się w moje dzisiejsze zestawienie zapachów! Pozostałe dwie wody, jakie chcę Wam dzis zaprezentować, to klasyczna wersja Luck for Her oraz Only Imagine, którego nie ma już niestety w sprzedaży. 
Rare Flowers 
Zapach zamknięty jest w szklanej butelce o wyjątkowym kształcie. Nieregularne linie opakowania, kolor ombre i ciekawa zatyczka kojarzą mi się orientalną amforą. Takie perfumy są ozdobą każdej damskiej toaletki i wręcz nie wypada chować ich przed wzrokiem gości!

Kompozycja zapachowa Rare Flowers została stworzona przez światowej sławy perfumiarzy - Franka Voelkl oraz Annie Buzantian. Frank jest także autorem m.in. Velvet Amber Sun Dolce Gabbana, a Annie jest twórczynią Daisy and Decadence dla Marc Jacobs'a. Główną nutą Rare Flowers jest czarna orchidea, która podobno bardzo rzadko zakwita. Obok niej odnajdziemy nuty złotej gardenii i gorzkiej pomarańczy, a baza została zbudowana na akordach zamszowo-waniliowych. Wszystkie te składniki tworzą wyrafinowany i unikalny zapach dla wyjątkowych kobiet. Połączenie czarnej orchidei z nutami kwiatowymi i owocowymi dało kompozycję o eleganckim, wręcz luksusowym charakterze. 
Zapach urzekł mnie od pierwszego użycia. Należy raczej do słodkich, jednak nie jest to słodycz przesadzona. Jego trwałość oceniłabym na kilka godzin, a projekcję na średnią (do kilku metrów od źródła zapachu). Mimo luksusowych nut zapachowych sądzę, że zapach ten nadaje się z powodzeniem także na dzień. Zresztą tak go też używam ;-) Otulona zapachem Rare Flowers czuję się jakbym była otoczona tajemniczą aurą, która dodaje mi pewności siebie. Choć na co dzień nie ubieram się szczególnie elegancko, to dzięki temu zapachowi czuję się bardziej szykowna i wyjątkowa. Myślę, że każda kobieta chciałaby czuć się tak na co dzień! Więcej informacji na temat wody perfumowanej Rare Flowers możecie znaleźć pod tym linkiem: http://u.grubo.io/qc
Luck for Her
Bardzo słodka kompozycja zamknięta w szklanej, kratkowanej buteleczce ze złotą zatyczką - kokardką. Nie wiem czy to siła sugestii, ale zawsze wydaje mi się, że woda perfumowana Luck for Her z oryginalnej butelki pachnie ładniej niż wersja mini do torebki w zwykłej, kwadratowej buteleczce. 

Zapach został stworzony w 2014 roku przez Adriana Medina oraz Sonię Constant. Głównymi nutami są tutaj bergamotka, czerwone jagody i mandarynka, a w dalszej kolejności Kwiat Jednej Nocy. Bazę zapachu stanowi drzewo sandałowe, co nadaje kompozycji orientalnych nut. 
Luck for Her to luksusowa kompozycja o ciepłych nutach kwiatowo-orientalnych. Zapach jest mocny, słodki, sprawia wrażenie cięższego, dlatego wydaje się być idealnym na wieczorne spacery, czy garden party. Zarówno trwałość, jak i jego wyczuwalność na odległość oceniłabym na średnie. Nie wiem czy to zasługa tych orientalnych nut w zapachu, ale ilekroć używam Luck for Her czuję się jakoś "odświętnie" i niecodziennie. Mimo, że zapach jest naprawdę przepiękny, to bywają chwile, gdy jest dla mnie zbyt słodki i wtedy uciekam od niego w bardziej lekkie wersje. Z drugiej strony jest to też jeden z tych zapachów, które mogę używać z powodzeniem przez cały rok. Bo jak być może pamiętacie z mojego zimowego przeglądu zapachów niektórych z nich nie używam w cieplejszych miesiącach, a niektórych w chłodniejszych.
Only Imagine
Butelka Only Imagine jest niezwykła. Kształtem przypomina kroplę wody, której barwa przechodzi od fioletu poprzez róż, aż po żółty. Czubek butelki zwieńczony jest fioletową falbanką z materiału, która ma kojarzyć się z lekkością i ulotnością. I takie są te perfumy - lekkie i ulotne, jak marzenia. 

Zapach został wydany w 2013 roku, a jego głównymi nutami są owoce - zielone jabłko, maliny i jeżyny. W tzw. nucie serca możemy wyczuć fiołki, czarną porzeczkę i piwonię, z kolei nuty bazowe stanowi piżmo, cedr i drzewo sandałowe. 
Kompozycja lekka, kwiatowo - owocowa, a jak wiecie ja bardzo lubię takie warianty zapachowe. Nic więc dziwnego, że tak polubiłam Only Imagine! I to pomimo, że trwałość tego zapachu nie należy do największych. Only Imagine są delikatne, świeże, radosne. Wprawiają mnie zawsze w dobry humor. To zdecydowanie zapach na co dzień, na miłe rozpoczęcie dnia. Niestety jest to zapach już archiwalny, nie ma go w ofercie katalogowej Avon. Szkoda, mam nadzieję że z czasem pojawi się jeszcze coś podobnego. 
Te trzy zapachy - eleganckie Rare Flowers, luksusowe Luck for Her oraz lekkie Only Imagine - towarzyszą mi tej wiosny na co dzień i od święta. Każda z buteleczek pięknie prezentuje się na toaletce i stanowi ozdobę sypialni. Znacie powyższe zapachy z Avonu? A może macie swoich wiosennych faworytów wśród perfum? Dajcie koniecznie znać w komentarzach! 

P.S. Przy pisaniu dzisiejszego posta, jak zawsze korzystałam z nieocenionego źródła wiedzy na temat perfum - ich składów i historii powstania - jakim jest portal Fragrantica.pl 



17 komentarzy:

  1. Znam zapach od Rare oraz Avon Luck :) Mam je, pachną pięknie i do tego ich trwałość zachęca do daleszego zakupu :)

    Super blog, chętnie zaobserwuje :)

    Pozdrawiam :)
    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi także trwałość tych zapachów odpowiada, chociaż wiem, że bywają trwalsze. Ale dzięki temu można mieć pretekst, żeby znów użyć tej pięknej buteleczki ;-))

      Usuń
  2. Luck kocham nad życie <3 ale nie wiosną :D Jest wtedy dla mnie za ciężki, chyba że pogoda jeszcze jest poniżej 10 stopni to tak :) Co lubię na wiosnę z Avonu? najbardziej Incandessence , Attraction. Większość zapachów które lubię w Avonie jednak nadają się na chłodniejsze dni (Sensuelle,Premiere Luxe Oud, Tomorrow) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, Luck jest słodki taki "ciężki" właśnie, ale lubię go na wieczory :D Incadessence dawno nie miałam, a Attraction jakoś tak mi się przejadło, że jeszcze nie zatęskniłam hihihi ;-) Jeszcze mi się przypomniało o Pur Blanka, ale to też raczej leciutki zapaszek ;-)

      Usuń
  3. Ja bardzo lubię Avon Luck La Vie bo pachnie truskawkami :) Teraz mam Celebre i Petit Attiude Floret i bardzo lubię, ale niestety oba się już kończą :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak masz, że jak się zapach kończy to dopiero zaczynasz myśleć jak idealny on był na każdą okazję? :D

      Usuń
  4. Bardzo lubię zapach Avon Luck :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy wiosenny zestaw, niestety żadnego z zapachów nie znam, ale na pewno to nadrobię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że niektóre mogą Ci się spodobać ;-)

      Usuń
  6. Muszę w końcu sięgnąć po ktoryś z avonowskich zapachów. Który jest najsłodszy z najsłodszych wg Ciebie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba Luck. W każdym razie nie kojarzę, czy jest jakiś jeszcze słodszy w Avonie obecnie ;D

      Usuń
  7. Wszystkie mają piękne flakony :D Jeśli chodzi o zapachy Avon, to u mnie ostatnio króluje Little Black Dress eau fraiche ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo mam w zapasach, śliczny jest ten zapach! Tak śliczny, że ciągle go "oszczędzam" xd ;D

      Usuń
  8. Dużo zapachów z Avonu znam, ale akurat żadnego z tych przedstawionych przez Ciebie nie wąchałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jednego już niestety nie ma w ofercie, ale pozostałe jak najbardziej są dostępne ;-)

      Usuń
  9. Kosmetyki od firmy Avon są bardzo znane w naszym kraju. Już jako dziecko uwielbiałam przeglądać katalogi Avonu. To dlatego postanowiłam zostać ich konsultantką.
    https://jakzostackonsultantka.pl

    OdpowiedzUsuń

Witaj, chcesz skomentować? To super! Uwielbiam czytać Wasze komentarze ;-)

Copyright © Nostami blog , Blogger