poniedziałek, 28 sierpnia 2017

AliExpress Haul II

O moich pierwszych zakupach na AliExpressie pisałam Wam w czerwcu. Już czas na podsumowanie kolejnych moich zakupów z tego coraz popularniejszego w Polsce portalu. Tym razem wśród moich zdobyczy znalazły się głównie ozdoby do włosów, ale nie tylko. Jesteście ciekawi? Zapraszam do dalszej części posta.  
Dzisiejszy haul rozpocznę od najnowszego zakupu, a mianowicie zegarka, który zauroczył mnie swoją kolorystyką. Zegarek ma dwukolorową tarczę w przepięknych kolorach różu i błękitu. Pasek jest wykonany z tworzywa. Mam już inny zegarek z AliExpress własnie z takiego samego materiału i mimo moich obaw nic się z nim nie dzieje. Zegarek przyszedł do mnie równo 20 dni od zamówienia! Nie spodziewałam się go aż tak szybko. Zapłaciłam za niego równo 6,43 zł. 

Przyznaję, że już dawno marzyły mi się kolorowe znaczniki na klucze. Na AliExpressie znalazłam ogromne ilości tych produktów, w dodatku z moimi ulubieńcami z kreskówek. I tak oto stałam się posiadaczką znaczników z Hello Kitty i Stich, a mój ukochany ucieszył się z Kapitana Ameryki. Znaczniki wykonane są z gumy i mimo moich obaw nie niszczą się. Trzeba jednak uważać na łańcuszek, bo lubi się przerywać. Na szczęście łatwo można go naprawić. Nakładki kosztowały nieco powyżej 2 zł za sztukę, a na przesyłkę czekałam około 6 tygodni.

Kolejna rzecz, która mnie zauroczyła to wyciskacze do tubek. Można je używać do wyciskania pasty, lub też kremu. Są to oczywiście gadżety bez których obejdziemy się w codziennym życiu, ale przyznacie sami - czyż nie urocze są te zwierzątka? Nie mogłam zdecydować się, który z nich jest ten "naj" więc wzięłam kilka... Oczywiście nie będę ich wszystkich naraz używać i podaruję je komuś w prezencie. Wyciskacze są wykonane z plastiku. Kosztowały dokładnie 1,22 zł za sztukę, a czekałam na nie 5 tygodni. 
Na punkcie tego typu gumek do włosów zupełnie zwariowałam. Są one wykonane z tasiemki z gumką i bardzo ładnie prezentują się zarówno na włosach, jak i na ręce jako bransoletka. W sprzedaży jest taka ilość kolorów i zestawów, że naprawdę ciężko jest wybrać. Ja zamówiłam sobie zestaw w klasycznej czerni - nigdy nie ma z nią problemu gdyż pasuje do wszystkiego. Jednak nie są to zwykłe czarne gumki! Mamy tutaj wąski sznureczek z imitacją perełek, koronkę i ozdobne tasiemki. Drugi zestaw to mix jasnych kolorów z delikatnym połyskiem. Myślę, że fajnie będą one też wyglądały na opalonej ręce latem ;-) Jest tutaj także biała koronkowa gumka - w sam raz do białych, letnich sukienek. Muszę przyznać, że na AliExpressie jest mnóstwo inspirujących dodatków w bardzo niskich cenach. Normalnie w sklepie za taki zestaw pewnie zapłaciłabym pewnie ponad 10 zł, a tak mam je za 3,51 za jeden komplet!   

Chyba najczęściej kupuję na AliEkspressie ozdoby do włosów, głównie dlatego, że w Polsce za każdą taką ozdobę trzeba by zapłacić o wiele więcej. Mój nowy, drugi już wianek-opaska kosztował 4,05 zł i jedyną jego wadą było to, że czekałam na niego naprawdę długo, bo ponad 7 tygodni. Kwiatki są wykonane z materiału i doklejone do opaski z gumką z tyłu. Niestety w kilku miejscach widać ten klej, ale na głowie, wśród włosów wszystko się gubi, więc nie jest tak źle. W porównaniu do poprzedniego wianka tutaj kwiatki są większe. Można nosić go przytrzymując włosy lub bardziej na czole.   
 Kremiki do rąk z wizerunkiem Hello Kitty zauroczyły mnie swoim opakowaniem. Niestety mimo obietnicy sprzedawcy oba pachną identycznie, a miały zupełnie inaczej i do tego raczej nie jest to zapach obiecywany w opisie. Na szczęście jest on kwiatowy i dość przyjemny. Kremiki szły do mnie miesiąc i 10 dni. Co do ich działania, to są to takie "zwyklaki" - nawilżają skórę, ale bez przesadnego szału. Na szczęście nie mam problemów z przesuszoną skóra dłoni, dlatego jak dla mnie taka ochrona jest w zupełności wystarczająca. 

To już mój drugi haul z AliExpressu. Jak podobają się Wam moje zakupy? A może macie ochotę podzielić się w komentarzach swoimi "łupami"? Serdecznie Was do tego zachęcam! ;-) 

AliExpress haul I - LINK

18 komentarzy:

  1. Ali, to wykopalisko perełek :D SUper ten zegarek. Ja teraz czekam na opaskę z uszami, ktora będę uzywac przy robieniu maseczek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie na jakimś portalu widziałam ten zegarek za 34 złote!! Niektórzy to mają rękę do biznesu... ;-)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. A dziękuję! Coś czuję, że to nie koniec polowań^^ ;-))

      Usuń
  3. Ten zegarek jest piękny, chyba w końcu go zamówię :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Great purchase!! i like AliEkspressie hair ornaments most.
    I am following you. Hope you will follow me.
    https://clickbystyle.blogspot.in/

    OdpowiedzUsuń
  5. Gumki do włosów mnie zaintrygowały, są urocze i chyba się skuszę... Ja właśnie zamówiłam lampę do hybryd - ciekawe czy dotrze ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam zawsze taki dreszczyk niepewności, czy przesyłka dotrze ale jak dotąd wszystko przyszło ;-)))

      Usuń
  6. Wszystko bym przygarnela, nie robilam jeszcze tu zakupow ale się czaje ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;-))) Kupiony tutaj: https://pl.aliexpress.com/item/Fashion-Casual-Women-s-Retro-Rainbow-Design-Leather-Band-Analog-Alloy-Quartz-Wrist-Watch-161206/32776848426.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.0lPrED

      Usuń
  8. Przeurocze są te rzeczy :) zwłaszcza te kremy z Hello Kitty :)
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń

Witaj, chcesz skomentować? To super! Uwielbiam czytać Wasze komentarze ;-)

Copyright © Nostami blog , Blogger