Przejdź do głównej zawartości

Żel i krem ATOPIS - duet do pielęgnacji skóry suchej i atopowej

Mimo, że moja skóra na co dzień nie sprawia mi większych problemów, to jednak bywają momenty, gdy staje się mocno wrażliwa i podrażniona. Obserwując swoje ciało wiem, że wiąże się to zazwyczaj z moim cyklem. Sięgam wtedy po zupełnie inne produkty do pielęgnacji, a dziś chcę przedstawić Wam duet ATOPIS z firmy Novaclear.


Testowałam dwa produkty - płyn do mycia twarzy i ciała oraz krem natłuszczająco-nawilżający do twarzy i ciała. Właściwie, to powinnam napisać "testowaliśmy", bo produkty te świetnie sprawdziły się przy pielęgnacji skóry mojego narzeczonego ;-)


Płyn do mycia twarzy i ciała ATOPIS zawiera olej konopny i ekstrakt z korzenia lukrecji. Bardzo delikatnie oczyszcza skórę bez naruszania jej naturalnej bariery, dlatego z powodzeniem nadaje się do codziennego stosowania. Kosmetyk nie zawiera drażniących substancji chemicznych, jak np. silikonów, czy SLS. Nie zawiera także barwników, ani substancji zapachowych. W plastykowej tubie zamknięty jest półprzeźroczysty żel o dość leistej konsystencji. W sprzedaży jest także większe opakowanie z pompką, co moim zdaniem przy tej formule produktu może być wygodniejsze w stosowaniu. Żel nie pieni się, przez co mam wrażenie, że używam go więcej niż przy standardowym żelu od mycia. Łagodnie oczyszcza skórę i pozostawia na niej delikatnie wyczuwalną warstwę ochronną. Skóra po jego użyciu jest wyraźnie nawilżona, nawet w suchych partiach. Nic nie swędzi, nie piecze, nie podrażnia. Jednakże z uwagi na brak substancji zapachowych żel ten nie odświeża, a raczej pielęgnuje skórę.

Krem natłuszczająco-nawilżający do twarzy i ciała ma białą, kremową konsystencję. Nałożony na skórę twarzy był jak dla mnie zbyt bogaty, dlatego zazwyczaj stosowałam go na noc -  w lecie już wystarczająco świeci mi się skóra. Kosmetyk sprawdził się także przy pielęgnacji ciała, zwłaszcza suchych partii. Znacie to uczucie, gdy po kąpieli w wodzie nie użyjecie balsamu, a skóra zaraz zaczyna swędzieć? Tutaj krem ten sprawdził się doskonale i zupełnie nie przeszkadzała mi już bezzapachowa formuła. Produkt jest bardzo wydajny, niewielka ilość z powodzeniem wystarczy na duże obszary ciała. Nie jest to jednak krem pod makijaż - w połączeniu z podkładem, czy kremem BB skóra świeci się niemiłosiernie. No, ale przecież nie takie jest przeznaczenie tego produktu!


Kosmetyki ATOPIS mają za zadanie pielęgnację i ochronę skóry atopowej, suchej i wrażliwej. Przywracają naturalne PH skóry, a dzięki obecności organicznego oleju konopnego w składzie mają wpływ na odbudowę warstwy hydrolipidowej naskórka. W ich składzie znajdziemy także ekstrakt z lukrecji łagodzący podrażnienia, panthenol przyśpieszający regenerację naskórka (żel) oraz alantoinę (krem). Produkty ATOPIS można zakupić w aptece, koszt nie jest duży około 20 zł. Płyn do mycia twarzy i ciała występuje w opakowaniu o pojemności 200 ml oraz 500 ml z pompką. Krem natłuszczająco-nawilżający do twarzy i ciała odpowiednio w opakowaniu 100 ml oraz 250 ml. Więcej informacji na temat tych i innych kosmetyków ATOPIS, a także wiedzy o pielęgnacji skóry atopowej dowiecie się ze strony producenta TUTAJ

Znacie te produkty? A może w inny sposób radzicie sobie z problemami suchej lub atopowej skóry? Dajcie znać w komentarzach! 



zBLOGowani.pl

Komentarze

  1. Mam te produkty i jestem w fazie ich testów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe jak sprawdzą się u Ciebie? ;-)

      Usuń
  2. Myślę, że u mnie by się sprawdziły :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witaj, chcesz skomentować? To super! Uwielbiam czytać Wasze komentarze ;-)

Popularne posty z tego bloga

Mat czy błysk? - nowe szminki w płynie od Avon

Czym uszczęśliwić kobietę? Na przykład nową szminką. A jak sprawić aby poziom szczęścia sięgnął sufitu? Dać jej do przetestowania sześć kolejnych! Zapraszam na przegląd szminek w płynie linii Mark od Avon. Przyznaję, że szminki to trochę mój konik. Od dawna uwielbiałam testować ich kolory, konsystencje, zawsze interesowały mnie nowe wprowadzane linie. A że jestem konsultantką Avon, to najczęściej produkty właśnie tej firmy były przedmiotem moich porównań i mini testów. Dlatego, gdy zauważyłam że w przyszłym katalogu pojawi się cała nowa linia szminek w płynie wiedziałam już, że muszę je przetestować ;-) Szminki w płynie Mark z Avonu występują w dwóch wersjach - matowej i błyszczącej. Zgodnie z opisem producenta "zapewniają wielogodzinną trwałość bez wysuszania dzięki formule z żelową bazą oraz intensywny kolor perfekcyjnie pokrywający usta". Testowałam siedem szminek, dwie w wersji matowej i pięć w wersji błyszczącej. Wyboru dokonałam testując kolor na ręce oraz kierując się w…

Regeneracja skóry i włosów po opalaniu

Tegoroczne lato jeszcze nie zmęczyło nas upałami - pogoda jest raczej umiarkowana. Jednak jeśli tak jak ja jesteście posiadaczkami jasnej karnacji, to nawet te umiarkowane słoneczko może wyrządzić skórze niemałe szkody. Dziś przedstawię Wam kosmetyki, które pomagają w ukojeniu skóry po słonecznej kąpieli. Jest to drugi post wyzwania "Wakacyjny Poradnik Urodowy".

Jestem posiadaczką dość jasnej i wrażliwej na słońce cery. Każdy kontakt ze słońcem kończy się u mnie zaczerwienieniem, a często też poparzeniem, gdy przebywam na dworze cały dzień, zwłaszcza nad wodą. Doskonale wiem jak reaguje moja skóra na słońce dlatego już od końca kwietnia nie wychodzę z domu bez kremu z filtrem (czasem także i wcześniej zwłaszcza przy sportach zimowych). Mimo to zdarza się jednak, że dochodzi u mnie do poparzenia skóry. Często po powrocie do domu po takim upalnym dniu mam dziwne uczucie - jest mi zarówno chłodno, z uwagi na niższą temperaturę wieczorem, ale też gorąco, bo pali mnie moja rozgrza…

Ulubione letnie zapachy

Gdyby zapytać jak pachnie lato to część odpowiedzi mogłaby się powtarzać. Zapewne pojawiły by się wśród nich nuty owocowe, kwiatowe, ale i leśne. Jeśli jesteście ciekawi jakie są moje ulubione letnie zapachy to zapraszam na piąty artykuł Wakacyjnego Poradnika Urodowego
Zapachy, których używamy latem oprócz funkcji maskującej pot musza także mieć nieco inne składy niż te, po które sięgamy w innych porach roku. Głównie dlatego, że słońce i gorące temperatury nie lubią się z alkoholem, który jest częstym składnikiem perfum. To dlatego w upalne dni popularnością cieszą się znacznie lżejsze mgiełki zapachowe. Także i ja chętnie po nie sięgam. Avon ma w swojej ofercie tak dużą ilość mgiełek zapachowych, że chyba każdy może już znaleźć swój ulubiony zapach. Ponieważ lubię zapachy kwiatowe i owocowe podoba mi się większość z nich ;-) Mgiełki, które używam w tym roku najczęściej to Passionfruit & Peony oraz Green Tea & Verbena. 
Passionfruit & Peony to mgiełka o zapachu marakui i p…